SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK, ÁTVÉTELI MÓDOK


A RADIORENT PLUS Kft. (székhely: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-958741, továbbiakban Eladó vagy Szolgáltató) által forgalmazott termékek az Üzleti Partnerek által az alábbiak szerint vehetők át:

Az átvételi mód lehetősége a webáruházban a vásárlási folyamat során ellenőrizhető. Amennyiben a kiválasztott termék(ek) esetében valamely szállítási mód választása inaktív, úgy a kosár tartamát csak az aktív szállítási mód választása mellett lehet megrendelni. Webáruházon kívüli – Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül – vásárlás, beszerzés esetén a Szolgáltatóval egyeztetve történik az átvételi mód meghatározása.


Személyes átvétel


A megrendelt termékek személyesen átvehetőek a Szolgáltató 1152 Budapest, Városkapu u. 3. alatti ügyfélszolgálati irodájában.
Személyes átvétel során a megrendelő köteles bemutatni a részére küldött megrendelés visszaigazolását, a személyes átvétel lehetőségéről szóló értesítést  nyomtatott formában vagy elektronikusan.

 

Házhozszállítás


Házhozszállítás esetén a termékek minden esetben az Üzleti Partner által megadott szállítási címre kerülnek kiszállításra.
A termékek kiszállítását a Szolgálattó által megbízott harmadik személy logisztikai/szállítmányozó vállalkozás végzi.
A Szolgáltató szabadon határozza meg, hogy mely logisztikai/szállítmányozó cégekkel áll üzleti kapcsolatban, és biztosítja rajtuk keresztül a kiszállítás lehetőségét. Amennyiben az Üzleti Partner a felkínált logisztikai/szállítmányozó cégek általi teljesítést nem fogadja el, úgy köteles gondoskodni arról, hogy a termékek személyes átvétel keretében a Szolgáltató ügyfélszolgálati irodájában, a Szolgáltató által meghatározott időtartamon belül átvételre kerüljenek (lásd: személyes átvétel).

Amennyiben a termék készleten van, a RADIORENT PLUS Kft. a megrendelt terméket 1-3 munkanapon belül átadja a szállító partnere részére, aki további 3-5 munkanapon belül a terméket kiszállítja az Üzleti Partner által megadott szállítási címre.


A házhozszállítást a GLS futárszolgálat, vagy a Magyar Posta Zrt. végzi.
magyarposta_sm_logo

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat

Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.

Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890 0660 *

*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.

Utánvét elszámolás

Munkanapokon 7.00-15.30 érhető el.

Kárügy

Munkanapokon 8.00-16.30 érhető el.

Csomaginformáció

Csomagkövetés

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK - RADIORENT PLUS KFT. (ÁSZF 6. - kivonat)

 

  • 6.1. A RADIORENT PLUS Kft-től megrendelt termékek (ide értve az eszközbérleti megoldást is) átvételére az Üzleti Partner által választott módon kerül sor, mely lehet személyes átvétel a RADIORENT PLUS Kft. ügyfélszolgálatán, vagy az Üzleti Partner választása szerint „házhozszállítás” az Üzleti Partner által megadott szállítási címre, és a szintén Üzleti Partner által választott harmadik fél szolgáltatóval. Az Üzleti Partner által választható csomagszállító cégek listáját a RADIORENT PLUS Kft. a webáruház megrendelési folyamatában feltüntetni, valamit webáruházon kívüli vásárlás, vagy eszközbérleti megoldás esetén a szállító cégek listáját a Szolgáltató az Üzleti Partner részére rendelkezésre bocsátja.
  • 6.2. Amennyiben a vásárló a személyes átvételt választotta, a Szolgáltató értesítést küld az Üzleti Partner részére arról, hogy mikor tudja a termékeket a Szolgáltató ügyfélszolgálati irodájában átvenni. A vásárló a termékeket az értesítést követő 15 napon belül köteles átvenni, melynek elmulasztása esetén a RADIORENT PLUS Kft. fenntartja magának a jogot arra, hogy a szerződéstől elálljon. Ebben az esetben a vásárló az esetlegesen kifizetett vételárról megfelelő összegű jóváírást kap, az eredeti fizetés formájában.
  • 6.3. Amennyiben az Üzleti Partner által megadott ksizállítási címen a termék átvételének feltételei nem állnak fenn, úgy az ebből eredő valamennyi többletköltséget az Üzleti Partner tartozik viselni, valamint a Szolgáltatónak ezzel okozott esetleges károkat megtéríteni köteles.
  • 6.4. Házhozszállítás esetén az Üzleti Partner a termékeket alapos vizsgálatnak köteles alávetni a szállítást végző logisztikai szolgáltatótól történő átvétel alkalmával, értve ez alatt elsődlegesen a csomagolás sértetlenségének vizsgálatát, a csomagok számának ellenőrzését, és szükség szerint a mellékelt szállítójegyzéket. Amennyiben a termék csomagolása sérült, vagy jól láthatóan hiányos (pl. több csomagból álló küldemény esetén) az átvételt jogosult megtagadni. Amennyiben ennek ellenére az Üzleti Partner a terméket átveszi, a csomagolás sérüléséből eredő kockázatok az ő terhére esnek, valamint köteles a logisztikai cég szállítási jegyzékében feltüntetni a sérülés vagy hiány leírását.
    Hiányos vagy sérült szállítást azonnal be kell jelenteni írásban (e-mail) a Szolgáltató részére, csatolva hozzá valamennyi dokumentumot, mely erről keletkezett (logisztikai cég által felvett jegyzőkönyv, kárbejelentési lap, stb.) Amennyiben ez elmulasztásra kerül, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a felelősségét kizárja, amennyiben a sérülés nem a szállítással összefüggésben keletkezett.